Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

אדל בספלוב ומאץ - למה אדל היא לא האהבה ×”×›×™ גדולה בחייו מאץ מסתבך במשימת הפוליגרף / בספלוב נחשפה כאישה תומכת, מסורה ואוהבת את בעלה ללא גבולות, דבר שלא פעם קיבלה בגללו ביקורת ברשתות.

אדל בספלוב ומאץ - למ×" א×"ל ×"יא לא ×"א×"×'×" ×"×›×™ ×'×"ול×" ×'חייו מאץ מסת×'ך ×'משימת ×"פולי×'רף / בספלוב נחשפה כאישה תומכת, מסורה ואוהבת את בעלה ללא גבולות, דבר שלא פעם קיבלה בגללו ביקורת ברשתות.. עכשיו אדל ומאץ', מה קורה עם כוכבי הריאליטי? כידוע, אדל בספלוב ומאץ' עבד בחרו לפתוח את הזוגיות שלהם בלי פילטרים על המסך בריאלטי זוג מנצח vip. באחת השאלות בפוליגרף של אדל ומאץ' (זוג מנצח vip, רשת 13) נשאל מאץ' על ידי אדל האם בגד בה בשנתיים הראשונות שלהם יחד. אדל בספלוב ובעלה מאץ' עבד ידועים כזוג שלא. אדל בספלוב ובעלה מאץ' עבד ידועים כזוג שלא עושה חשבון לאף אחד,.

אור גפן >> 9 דברים שלמדנו מאילנית לוי על אהבה החתונה תיערך היום במלון הילטון התל אביבי, כאשר ברשימת המוזמנים כבר תוכלו למצוא את שתי הבסטיות שי מיקה. אבל לא רק מול המצלמות, בספלוב ומאץ' עבד שעברו לאחרונה לקורת גג חדשה בגליל ים בהרצליה, צמודים גם. יש לה אבא רוסי מיליונר שלא גידל אותה, אבל נותן לה כסף. ודאי אתם סקרנים לדעת מה נראה בסרטון המדובר, אז כמובן שלא נפרסם את הסרטון האינטימי, מתוך צנעת הפרט וכבוד למשפחת בספלוב ועבד, ונשאיר לכם מקום לדמיין. כוכבת הריאליטי ובן זוגה מאצ' עבד נישאו בטקס מרגש • מאות חברים ובני משפחה התייצבו בהילטון בתא • הגיעו לברך.

×'יא פינס פרסום ראשון ×
×'יא פינס פרסום ראשון ×"סכסוך ×'ין מאצ ×¢×'×" ×'על×" של א×"ל ×'ספלו×' לליאור קוק×" עו×'ר לפסים משפטיים ×"שניים פנו לעורכי ×"ינם ×'מטר×" לסיים את ×"שותפות ×"עיסקית ×'×™× ×"ם עק×' סיכסוך שנמשך ×›×'ר from lookaside.fbsbx.com
אחרי פרידה של שבועיים, בני הזוג עשו קאמבק סודי ואם הכול ילך להם כמו שצריך, אדל תשוב לזרועותיו של מאץ' בניו יורק. אדל בספלוב, במיזם אישים לתיעוד היצירה הישראלית; אדל בספלוב ובעלה מאץ' עבד יככבו בקרוב על המסך בריאליטי זוג מנצח vip אבל עד שזה יקרה מככב מאץ' עבד מככב בכותרות. פזי אברמוביץ') קצת לפני החתונה של בספלוב עם מאץ' עבד, בצדמבר האחרון היא הכריזה בתוכנית אנשים המשודרת בקשת כי לחתונה אמא לא תהיה מוזמנת ואת הנכדים שלה. הרעיון המקורי של הקליפ היה להפוך את אדל ומאץ' לאדם וחווה. קים קרדשיאן מצטלמת בעירום ותראי איך מעריצים אותה. יש לה אבא רוסי מיליונר שלא גידל אותה, אבל נותן לה כסף. ודאי אתם סקרנים לדעת מה נראה בסרטון המדובר, אז כמובן שלא נפרסם את הסרטון האינטימי, מתוך צנעת הפרט וכבוד למשפחת בספלוב ועבד, ונשאיר לכם מקום לדמיין.

אדל בספלוב ובעלה מאץ' עבד ידועים כזוג שלא.

הוא הרבה יותר כוכב ממני, היא מכריזה בריאיון משותף, שבו השניים פותחים הכול לגבי השמועות (אם היא לא. באחת השאלות בפוליגרף של אדל ומאץ' (זוג מנצח vip, רשת 13) נשאל מאץ' על ידי אדל האם בגד בה בשנתיים הראשונות שלהם יחד. קים קרדשיאן מצטלמת בעירום ותראי איך מעריצים אותה. בספלוב נחשפה כאישה תומכת, מסורה ואוהבת את בעלה ללא גבולות, דבר שלא פעם קיבלה בגללו ביקורת ברשתות. אדל בספלוב ומאץ' עבד בקליפ של בן זיני צילום: יש לה פנטזיה להצטלם בעירום. אחרי פרידה של שבועיים, בני הזוג עשו קאמבק סודי ואם הכול ילך להם כמו שצריך, אדל תשוב לזרועותיו של מאץ' בניו יורק. כוכבת הריאליטי ובן זוגה מאצ' עבד נישאו בטקס מרגש • מאות חברים ובני משפחה התייצבו בהילטון בתא • הגיעו לברך. אדל בספלוב ובעלה מאץ' עבד ידועים כזוג שלא עושה חשבון לאף אחד,. אדל בספלוב ומאץ' עבד (צילום: אדל בספלוב ובעלה מאץ' עבד ידועים כזוג שלא. יש לה אקס מיתולוגי עליו היא מתכוונת להילחם. יש לה אבא רוסי מיליונר שלא גידל אותה, אבל נותן לה כסף.

יש לה אקס מיתולוגי עליו היא מתכוונת להילחם. אדל בספלוב ומאץ' עבד | צילום: אדל בספלוב ומאץ' עבד בחרו לפתוח את הזוגיות שלהם בלי פילטרים על המסך בריאלטי זוג מנצח vip. אחרי שנישאו באושר ואושר קבלו את הסרטון המלא שהוביל לחתונה של אדל בספלוב ותזכרו מי ליווה אותה כל הדרך :) השניים לא רק ניצחו בתוכנית וזכו בפרס הגדול, הם גם עברו תהליך לעיניי המצלמות שלבסוף סיימו כזוג חזק יותר, אוהב יותר, מכיל ומוקיר תודה.

א×
א×"ל ×'ספלו×' חש×'ו שמאץ לא או×"×' אותי וניסו ל×"חליט ×'ש×'ילי מ×" טו×' לי from images1.ynet.co.il
הוא הרבה יותר כוכב ממני, היא מכריזה בריאיון משותף, שבו השניים פותחים הכול לגבי השמועות (אם היא לא. בתשובה הוא מגמגם ועונה כן, זה היה בין לבין. בפרק אמש (ראשון) של זוג מנצח vip הפסידו אדל בספלוב ומאץ' עבד במשימה, אבל לאורך העונה של הריאליטי הם הציגו זוגיות יציבה וחזקה. אדל בספלוב ומאץ' עבד בחרו לפתוח את הזוגיות שלהם בלי פילטרים על המסך בריאלטי זוג מנצח vip. השניים לא רק ניצחו בתוכנית וזכו בפרס הגדול, הם גם עברו תהליך לעיניי המצלמות שלבסוף סיימו כזוג חזק יותר, אוהב יותר, מכיל ומוקיר תודה. יש לה אקס מיתולוגי עליו היא מתכוונת להילחם. כידוע, אדל בספלוב ומאץ' עבד בחרו לפתוח את הזוגיות שלהם בלי פילטרים על המסך בריאלטי זוג מנצח vip. במשך שנים כיכבה אדל בספלוב בשלל תוכניות ריאליטי, אך למען זוג מנצח היא החליטה לשדרג את החבילה ולצרף את בעלה, מאץ' עבד.

אדל בספלוב ומאץ' עבד (צילום:

פזי אברמוביץ') קצת לפני החתונה של בספלוב עם מאץ' עבד, בצדמבר האחרון היא הכריזה בתוכנית אנשים המשודרת בקשת כי לחתונה אמא לא תהיה מוזמנת ואת הנכדים שלה. קים קרדשיאן מצטלמת בעירום ותראי איך מעריצים אותה. בסוף השבוע האחרון ירדו בספלוב ובן זוגה עם מפורסמים נוספים לפסטיבל רוק פתאל באילת, שכלל הופעות של אמנים רבים, ביניהם עברי. אדל בספלוב ובעלה מאץ' עבד ידועים כזוג שלא עושה חשבון לאף אחד,. בפרק אמש (ראשון) של זוג מנצח vip הפסידו אדל בספלוב ומאץ' עבד במשימה, אבל לאורך העונה של הריאליטי הם הציגו זוגיות יציבה וחזקה. אחרי פרידה של שבועיים, בני הזוג עשו קאמבק סודי ואם הכול ילך להם כמו שצריך, אדל תשוב לזרועותיו של מאץ' בניו יורק. אדל בספלוב, במסד הנתונים הקולנועיים imdb (באנגלית); ודאי אתם סקרנים לדעת מה נראה בסרטון המדובר, אז כמובן שלא נפרסם את הסרטון האינטימי, מתוך צנעת הפרט וכבוד למשפחת בספלוב ועבד, ונשאיר לכם מקום לדמיין. בתשובה הוא מגמגם ועונה כן, זה היה בין לבין. אדל בספלוב ומאץ' עבד בקליפ של בן זיני צילום: אדל בספלוב, במיזם אישים לתיעוד היצירה הישראלית; יש לה אבא רוסי מיליונר שלא גידל אותה, אבל נותן לה כסף. העולם מתחלק למי שמכיר את אדל בספלוב מהעונה השנייה של המירוץ למיליון, מהתכנית איט גירלז או מהיחידה, אבל אין מי שלא מכיר אותה בכלל.

אחרי ארבע שנות זוגיות אדל בספלוב מקבלת הצעת נישואים ממאץ בן זוגה אדל בספלוב ובעלה מאץ' עבד ידועים כזוג שלא. אדל בספלוב ומאץ' עבד לא מסרו תגובה. אדל בספלוב, ברשת החברתית אינסטגרם; קים קרדשיאן מצטלמת בעירום ותראי איך מעריצים אותה.

א×
א×"ל ×'ספלו×' חושפת זאת ×"שרמוט×" ש×'עלי ×'×'×" ×'×™ אית×" צפו ×'תמונות ×'לע×"×™ עומרי חיון from www.omritv.co.il
אדל בספלוב ומאץ' עבד ביום החתונה (צילום: בסוף השבוע האחרון ירדו בספלוב ובן זוגה עם מפורסמים נוספים לפסטיבל רוק פתאל באילת, שכלל הופעות של אמנים רבים, ביניהם עברי. פזי אברמוביץ') קצת לפני החתונה של בספלוב עם מאץ' עבד, בצדמבר האחרון היא הכריזה בתוכנית אנשים המשודרת בקשת כי לחתונה אמא לא תהיה מוזמנת ואת הנכדים שלה. בספלוב נחשפה כאישה תומכת, מסורה ואוהבת את בעלה ללא גבולות, דבר שלא פעם קיבלה בגללו ביקורת ברשתות. אדל בספלוב ובעלה מאץ' עבד ידועים כזוג שלא. קים קרדשיאן מצטלמת בעירום ותראי איך מעריצים אותה. אדל בספלוב ומאץ' עבד (צילום: אבל לא רק מול המצלמות, בספלוב ומאץ' עבד שעברו לאחרונה לקורת גג חדשה בגליל ים בהרצליה, צמודים גם.

יש לה אבא רוסי מיליונר שלא גידל אותה, אבל נותן לה כסף.

עכשיו אדל ומאץ', מה קורה עם כוכבי הריאליטי? בספלוב נחשפה כאישה תומכת, מסורה ואוהבת את בעלה ללא גבולות, דבר שלא פעם קיבלה בגללו ביקורת ברשתות החברתיות. אדל בספלוב ומאץ' עבד בחרו לפתוח את הזוגיות שלהם בלי פילטרים על המסך בריאלטי זוג מנצח vip. אדל בספלוב ומאץ' עבד לא מסרו תגובה. קים קרדשיאן מצטלמת בעירום ותראי איך מעריצים אותה. אדל בספלוב ומאץ' עבד | צילום: כוכבת הריאליטי ובן זוגה מאצ' עבד נישאו בטקס מרגש • מאות חברים ובני משפחה התייצבו בהילטון בתא • הגיעו לברך. בספלוב נחשפה כאישה תומכת, מסורה ואוהבת את בעלה ללא גבולות, דבר שלא פעם קיבלה בגללו ביקורת ברשתות. יש לה פנטזיה להצטלם בעירום. בסוף השבוע האחרון ירדו בספלוב ובן זוגה עם מפורסמים נוספים לפסטיבל רוק פתאל באילת, שכלל הופעות של אמנים רבים, ביניהם עברי. בספלוב נחשפה כאישה תומכת, מסורה ואוהבת את בעלה ללא גבולות, דבר שלא פעם קיבלה בגללו ביקורת ברשתות. אחרי ארבע שנות זוגיות אדל בספלוב מקבלת הצעת נישואים ממאץ בן זוגה אדל בספלוב ובעלה מאץ' עבד ידועים כזוג שלא עושה חשבון לאף אחד,.

אדל בספלוב ומאץ' עבד | צילום: אדל בספלוב. אדל בספלוב והחבר חזרו תתחילו להפיץ את החדשות, אדל ומאץ' שוב יחד.